Skip to content

Fotografia produktowa Bielsko-Biała, Żywiec, Czechowice-Dziedzice, Pszczyna, Tychy, Cieszyn i okolice

Fotografia produktowa dla firm
Bielsko-Biała i okolice

Fotografia produktowa / Fotograficzne sesje produktowe typu „packshot”

Wykonuję zdjęcia produktowe typu packshot różnych produktów. Realizuję sesje produktowe pojedynczo zazwyczaj na białym tle. Zdjęcia, które wykonuję, uwydatniają wszystkie walory fotografowanego obiektu oraz są wykonane tak, aby pasowały estetyka do kolekcji.

Zdjęcia-produktowe-Bielsko-Biała-14
Fotografia-produktowa-bielsko-biała-zdjęcia-grupowe

Fotografia produktowa „grupowa”

Realizuję zdjęcia produktowe grupowe. Dzięki tego typu fotograficznej sesji produktowej na jednym zdjęciu uwieczniam całą gamę pokrewnych produktów, jego rodzajów, kolorów i odmian. Jest to fotografia prezentująca pełen asortyment danego typu produktu.

Fotograficzna sesja produktowa „grupowa”

Realizuję zdjęcia produktowe grupowe. Dzięki tego typu sesji na jednym zdjęciu uwieczniam całą gamę pokrewnych produktów, jego rodzajów, kolorów i odmian. Jest to fotografia prezentująca pełen asortyment danego typu produktu.

Fotografia-produktowa-bielsko-biała-zdjęcia-grupowe

Zdjęcia produktowe „aranżacyjne”

Wykonuję zdjęcia produktowe aranżacyjne. Zdjęcia aranżacyjne przykuwają uwagę potencjalnych klientów. Dzięki nim zaprezentujesz swoje produkty w nieprzeciętny sposób, co znacząco podniesie sprzedaż.

Zdjęcia-produktowe-aranżacyjne-bielsko-biała

Fotografia produktowa Bielsko-Biała Fotograficzne sesje produktowe dla każdej branży

Zdjęcia produktowe typu
„packshot”

  • Profesjonalne 2-poziomowe studio w samym centrum Bielska-Białej
  • Możliwość wykonania zdjęć produktowych w siedzibie klienta
  • Krótkie terminy realizacji
  • Wieloletnie doświadczenie w fotografii produktowej dla różnych branż

Zdjęcia produktowe „grupowe”

  • Realizacja zdjęć w profesjonalnym studio w samym centrum Bielska-Białej
  • Szybka realizacja nawet dużej ilość produktów
  • Możliwość realizacji zdjęć w siedzibie klienta
  • Fotograficzne sesje produktowe dla każdej branży

Zdjęcia produktowe „aranżacyjne / reklamowe”

  • Przykuwające uwagę aranżacje
  • Zawsze autorskie i wyjątkowe zdjęcia produktowe
  • Wysokiej rozdzielczości zdjęcia produktowe
  • Profesjonalna fotografia reklamowa dla każdej branży
  • Zdjęcia reklamowe aranżacyjne zwiększają sprzedaż

Fotografia produktowa Najczęstsze pytania klientów. Poznaj wszystkie odpowiedzi

Fotograf produktowy Bielsko-Biała – jak wybrać fotografa produktowego

Fotografia produktowa jest zdecydowanie jedną z najważniejszych rzeczy dla każdego sklepu internetowego. Bez względu na to czy oferuje produkty, czy usługi. Bez względu czy robisz to tylko w kanałach online, tradycyjnej sprzedaży to zdjęcia przyciągają Twoich potencjalnych klientów. W końcu osoby odwiedzające sklep internetowy lub portale aukcyjne, na których się promujesz nie widzą, nie dotykają ani nie wąchają twoich produktów, dlatego ważne jest, aby pomóc potencjalnym klientom w ich wizualizacji.

Dlatego inwestowanie w wysokiej jakości zdjęcia produktów jest najlepszą rzeczą, jaką możesz zrobić dla Twojego biznesu. Kiedy kupujący po raz pierwszy odwiedzają Twój sklep, stronę internetową lub widzę ulotkę czy katalog to ich pierwszym odruchem jest przejrzenie zdjęć produktów lub usług, jakie oferujesz. To zdjęcia decydują o tym czy zatrzymasz uwagę potencjalnego klienta. Będąc na stronie produktu, obraz wysokiej jakości produktu może mieć wpływ na to, czy klient kliknie „dodaj do koszyka” lub „zamknij kartę”.  Dokładnie ta sama zasada tyczy się zdjęć reklamowych i aranżacyjnych Twoich produktów, muszą się one wykazać oryginalnością i kreatywnością, aby przyciągnęły uwagę Twojego docelowego klienta w gąszczu innych ofert. Dlatego tak ważny jest wybór odpowiedniego fotografa, a przy tak wielu firmach oferujących swoje usługi fotograficzne, może być trudno podjąć właściwą decyzję. Aby nie pomylić się w tym wyborze musisz wziąć po uwagę wiele czynników z pewnością pomoże Ci podjąć odpowiednią decyzję odpowiadając sobie na kilka pytań.

Dlaczego warto sprawdzić jaką reputację ma fotograf produktowy, z którym planujesz współpracować?

Upewnij się, że utrzymuje on długoterminowe relacje z klientami. W obecnych czasach dość łatwo jest uzyskać dostęp do opinii poprzednich klientów za pośrednictwem recenzji online i zobaczyć, czy uzyskali oni pozytywne lub negatywne opinie.
Inną metodą znalezienia firmy fotograficznej, która może zapewnić wysoką jakość usługi, jest zwrócenie się o pomoc do znajomych i członków rodziny o rekomendacje, jest to cenna metoda zdobywania informacji, ponieważ zdobywasz opinię od osób, którym najbardziej ufasz.
Możesz również poprosić fotografa o rekomendacje od firm, z którymi fotograf utrzymuje stałą współpracę.

Sprawdź, czy fotograf ma różnorodne doświadczenie?

Fotografia produktowa to trudna sztuka, ponieważ różnorodność fotografowanych przedmiotów jest ogromna, a fotografowanie wina to nie to samo, co fotografowanie kosmetyków czy mody. Wymagane są różne konfiguracje oświetlenia, różne podejścia do uzyskania właściwego rezultatu i różne podejścia do edycji. Z tego powodu niektórzy fotografowie specjalizują się w jednej kategorii lub całkowicie unikają innych.
Jeśli chodzi o mnie w swojej karierze fotograficznej fotografowałam już chyba każdą kategorią, albo choć znaczną większość od poduszek, ceramiki, sztucznych kwiatów, firanek, pościeli, przez kosmetyki i ubrania do jedzenia i napojów.

Ile czasu fotograf produktowy potrzebuje na zrealizowanie zlecenia?

Twój czas jest cenny, a dobre zdjęcie zwiększa szanse na szybką sprzedaż produktu, a to przynosi rzeczywisty zysk i zmieniasz koszty.
Dlatego ważne jest, aby przed zleceniem dokładnie ustalić z fotografem ramy czasowe,
jeśli zlecenie jest wieloetapowe warto rozpisać harmonogram. Ważne, aby dokładnie ustalić kiedy fotograf będzie mógł podjąć się zadania. Pamiętaj również o ustaleniu terminu jego zakończenia tzw. deathline. Pomoże to uniknąć nieporozumień i pozwoli uporządkować pracę. Możesz też dowiedzieć się, czy jest możliwość ekspresowego wykonania lub skróconego czasu usługi.

Upewnij się, że styl fotografa produktowego pasuje do tego, czego szukasz?

Każdy fotograf ma swój indywidualny styl fotografowania i późniejszej edycji, ważne jest, aby zatrudnić fotografa, który będzie wstanie dostarczyć Ci zdjęcia, które stylem będą odpowiadać i nawiązywać do Twojej marki.
Warto sprawdzić wszelkie galerie fotografa, na Facebook, Instagram strona www, aby sprawdzić dotychczasowe portfolio. Jednak należy pamiętać, że fotograf pokazuje tam tylko ułamek swojej pracy, zazwyczaj istnieje o wiele więcej zdjęć, których nigdy nie zobaczysz, albo nawet widziałeś u innego sprzedawcy może nawet swojej konkurencji, ale nie są przez niego podpisane i nie wiesz, że to jego dzieło. Dlatego ważne jest, dlatego ważne jest, aby skontaktować się z fotografem i skonsultować swoją wizję, przedstawić mu, o jaki styl Ci chodzi i co dokładnie masz na myśli.

Jak powinien wyglądać kontakt z klientem?

Przykładowo mój proces pracy z klientem wygląda następująco:

  1. Kontakt z klientem.
    Podczas kontaktu z klientem na różnie sposoby e-mailowo, telefonicznie czy na spotkaniu, osobiście preferuje ten ostatni 😉 przeprowadzam wywiad podczas którego klient pomaga mi poznać swoją markę, wizje firmy, przedstawia grupę docelową swoich produktów, cel sesji, styl sesji dodatkowo klient pozwala mi zapoznać z dotychczasowymi materiałami marketingowymi, aby nowe zdjęcia były spójne z całą strategią marketingową firmy.
  2. Ustalamy cenę za usługę oraz dokonujemy wszelkich formalności jak podpisanie umowy i przekazanie produktów do zdjęć
  3. Mam 21 dni roboczych na zrealizowanie zlecenia (chyba że warunki umowy mówią inaczej) Zlecenie może zajmować mniej czasu, ale zawsze to zależy od tego jak bardzo jestem zajęta. Daje mi to również bufor do pracy i pozwala na proces twórczy.
  4. Kiedy realizuję sesję produktową, czasami wykonuję dodatkowe ujęcia, aby dać moim klientom dodatkowe opcje, te zdjęcia są następnie przekazywane do galerii z możliwością zakupu dodatkowych zdjęć na miejscu lub w późniejszym terminie.
  5. Zdjęcia dostarczane są przez Dysk Google lub weetransfer.pl
Czy możesz dowiedzieć się czegoś więcej o osobowości fotografa?

Zdjęcia są oczywiście najważniejszym czynnikiem, jakim kierujemy się przy wyborze fotografa, jednak bardzo ważna jest również sama osoba, z którą przyjdzie nam współpracować, czy łatwo wam będzie się komunikować, czy dogadanie się z tą osobą będzie kosztowało wiele nerwów. To twoja firma i chcesz rozwiązań, a nie problemów. To, że dobrze radzą sobie z aparatem, nie oznacza, że są skoncentrowani na kliencie i życzliwi dla twoich potrzeb i doświadczenia.
Poprzez maila ciężko jest poznać człowieka, przez rozmowę telefoniczną już mamy większą szansę, ale moim zdaniem warto poświęcić czas, aby umówić się z fotografem na spotkanie, pozwoli to na lepsze poznanie osoby, z którą przyjdzie wam współpracować, a na spotkaniu w cztery oczy łatwiej będzie ustalić wszystkie szczegóły zlecenia.

Czy fotograf produktowy dostarczy pliki, których potrzebujesz?

Twoja strona internetowa, katalogi czy system może wymagać różnych rodzajów plików o określonej specyfikacji. CMYG, RGB, JPG, PNG, TIFF, proporcjach czy rozdzielczości. Nie chcesz zmieniać nazw plików i zmieniać ich rozmiaru-to czasochłonne, a czasem nawet brakuje fachowej wiedzy czy programów. Twój fotograf nie powinien pobierać opłat za zmianę rozmiaru zdjęć, niestety niektórzy fotografowie wciąż tak robią. Ja dostarczam pliki w wybranym przez Ciebie formacie bez dodatkowych kosztów.

Jakie masz prawa do zdjęć produktowych?

Umowa między Tobą a twoim fotografem określa prawa użytkowania zdjęć. Fotografowie zazwyczaj zachowują prawa autorskie do swojej twórczej własności, ale Ty – jako klient płacący – masz prawo do korzystania ze zdjęć w sposób, jaki zamierzałeś, ale nie możesz oddawać je na konkursy czy sprzedawać, chyba że ustalisz z fotografem inaczej.

Co jest wliczone w cenę sesji produktowej?

Ważne jest, aby ustalić z fotografem zakres świadczonych usług, ponieważ późniejsza zmiana ustaleń możne skutkować naliczeniem dodatkowych opłat co może grozić przekroczeniem budżetu. Oto niektóre rzeczy, które mogą, ale nie muszą być uwzględnione w ocenie twojego fotografa:

  • rekwizyty
  • stylizacja
  • edycja zdjęć
  • poprawki przy zmianie koncepcji
  • asystenci fotograficzni
  • koszty dojazdu
  • koszt modelek
  • koszt makijażu
Jak ważna jest cena przy wyborze fotografa produktowego?

Nie podejmuj decyzji wyłącznie na podstawie ceny.
Możesz próbować iść zaoszczędzić na swoich zdjęciach, możesz je nawet zrobić smartfonem, ale to wszystko fałszywa ekonomia. Nie sprzedaż niczego bez dobrych jakościowo zdjęć, a dodatkowo możesz zniszczyć sobie już ciężko wypracowaną na rynku markę. Ale tak samo nie potrzebujesz najdroższego fotografa światowych marek mających grube miliony na kampanie marketingowe. Musisz natomiast upewnić się, że fotograf, którego chcesz zatrudnić posiada umiejętności których potrzebujesz. Ja może nie jestem najtańszym fotografem produktowym na rynku, ale z pewnością zapewniam najlepszą jakość do ceny i najlepszą cenę do jakości 😉

Fotografia produktowa to jedynie część mojej oferty. 
Zobacz, co jeszcze mogę zrobić dla Ciebie i Twoich najbliższych, a także dla firm i instytucji

Link
Fotografia marketingowa

Fotografia marketingowa

Link
Zmysłowa sesja

Zmysłowa sesja

Sesja PR

Sesja PR

Link
Sesja noworodkowa

Sesja noworodkowa

Sesja biznesowa

Sesja biznesowa

Link
Fotografia dziecięca

Fotografia dziecięca

Link
Fotografia rodzinna

Fotografia rodzinna

Fotografia eventowa

Fotografia eventowa

Link
Fotografia Brzuszkowa

Fotografia Brzuszkowa

Link
Fotografia produktowa

Fotografia produktowa

Usługi fotograficzne realizuję w studiu w Bielsku-Białej oraz w okolicy. Między innymi w takich miastach i miejscowościach jak:
Żywiec, Czechowice-Dziedzice, Cieszyn, Skoczów, Wisła, Ustroń, Katowice, Pszczyna, Tychy, Kobiór, Szczyrk, Łodygowice, Bystra, Lipowa, Milówka, Lipnik, Straconka oraz wielu innych.

Kontakt

Masz pytania? Chętnie odpowiem

Możesz się ze mną skontaktować telefonicznie, mailowo lub przez Facebooka. Zapraszam. Chętnie odpowiem na Twoje pytania.

+48 579 514 198

Masz pytania? Chętnie odpowiem

Możesz się ze mną skontaktować telefonicznie, mailowo lub przez Facebooka. Zapraszam. Chętnie odpowiem na Twoje pytania.

+48 579 514 198
Masz pytania? Zadzwoń