Skip to content

Zdjęcia produktowe wyrobów dla dzieci Fotografia produktowa dla producentów wyrobów dziecięcych

Zdjęcia produktowe wyrobów dla dzieci
Fotografia produktowa artykułów dziecięcych

Zdjęcia produktowe wyrobów dla dzieci / Sesje produktowe art. dziecięcych typu packshot

Specjalizuję się w realizacji zdjęć produktowych typu packshot różnych produktów dla dzieci. Realizuję sesje produktowe pojedynczo zazwyczaj na białym tle. Zdjęcia, które wykonuję, uwydatniają wszystkie walory fotografowanego porduktu jak i jego opakowania oraz są wykonane tak, aby pasowały estetyka do kolekcji. Zdjęcia wyrobów dla dzieci realizowane są w wysokiej jakości, dzięki czemu mogą zostać wykorzystane zarówno w katalogach jak i bilbordach i reklamach.

fotografia_packshot_zdjęcia_produktowe_czechowice_dziedzice_bielsko_BB_żywiec_cieszyn_001
fotografia_produktowa_zdjęcia_artykuły_dla_dzieci_fotograf_bielsko_biała_żywiec_009

Grupowe zdjęcia produktowe art. dziecięcych / Fotografia grupowa wyrobów dla dzieci 

Specjalizuję się w realizacji grupowych zdjęć produktowych typu packshot różnych produktów kosmetycznych. Realizuję sesje produktowe pojedynczo zazwyczaj na białym tle. Zdjęcia, które wykonuję, uwydatniają wszystkie walory fotografowanego produktu jak i jego opakowania oraz są wykonane tak, aby pasowały estetyka do kolekcji. Zdjęcia realizowane są w wysokiej jakości, dzięki czemu mogą zostać wykorzystane zarówno w katalogach jak i bilbordach i reklamach.

Aranżacyjne zdjęcia produktowe artykułów dziecięcych 

Specjalizuję się w realizacji aranżacyjnych zdjęć różnych produktów dla dzieci. Realizuję aranżacyjne sesje produktowe. Zdjęcia, które wykonuję, uwydatniają wszystkie walory fotografowanego produktu oraz są wykonane tak, aby pasowały estetyka do kolekcji. Zdjęcia realizowane są w wysokiej jakości, dzięki czemu mogą zostać wykorzystane zarówno w katalogach jak i bilbordach i reklamach.

Zdjęcia produktowe wyrobów dla dzieci

Zdjęcia produktowe wyrobów dla dzieci Najczęstsze pytania klientów. Poznaj wszystkie odpowiedzi

Fotograf produktowy dla branży kosmetycznej – jak wybrać fotografa produktowego

Fotografia produktowa jest jedną z najważniejszych rzeczy dla każdego producenta kosmetyków a w szczególności jeśli sprzedaje swoje produkty na rynek poprzez sprzedaż internetową. Bez względu czy robisz to tylko w kanałach online, tradycyjnej sprzedaży to zdjęcia przyciągają Twoich potencjalnych klientów. W końcu osoby odwiedzające sklep internetowy lub portale z opiniami o kosmetykach zawierają setki zdjęć. Klienci nie dotykają ani nie wąchają twoich produktów, dlatego ważne jest, aby pomóc potencjalnym klientom w ich wizualizacji i przemówieniu do klienta atrakcyjnym zdjęciem Twojego produktu.

Dlatego inwestowanie w wysokiej jakości zdjęcia kosmetyków i wszystkich innych Twoich produktów jest najlepszą rzeczą, jaką możesz zrobić dla Twojego biznesu. Kiedy kupujący po raz pierwszy odwiedzają Twój sklep, stronę internetową lub widzi ulotkę czy katalog to ich pierwszym odruchem jest przejrzenie zdjęć produktów lub usług, jakie oferujesz. To zdjęcia decydują o tym czy zatrzymasz uwagę potencjalnego klienta. Będąc na stronie produktu, obraz wysokiej jakości produktu może mieć wpływ na to, czy klient kliknie „dodaj do koszyka” lub opuści stronę.  Dokładnie ta sama zasada tyczy się zdjęć reklamowych i aranżacyjnych Twoich produktów, muszą się one wykazać oryginalnością i kreatywnością, aby przyciągnęły uwagę Twojego docelowego klienta w gąszczu innych ofert. Dlatego tak ważny jest wybór odpowiedniego fotografa produktowego w branży kosmetycznej, a przy tak wielu firmach oferujących swoje usługi fotograficzne, może być trudno podjąć właściwą decyzję. Aby nie pomylić się w tym wyborze musisz wziąć pod uwagę wiele czynników. Poniżej dowiesz się jak podjąć odpowiednią decyzję.

Dlaczego warto sprawdzić jaką reputację ma fotograf produktowy, z którym planujesz współpracować?

Upewnij się, że utrzymuje on długoterminowe relacje z klientami. W obecnych czasach dość łatwo jest uzyskać dostęp do opinii poprzednich klientów za pośrednictwem recenzji online i zobaczyć, czy uzyskali oni pozytywne lub negatywne opinie.
Inną metodą znalezienia firmy fotograficznej, która może zapewnić wysoką jakość usługi, jest zwrócenie się o pomoc do znajomych i członków rodziny o rekomendacje, jest to cenna metoda zdobywania informacji, ponieważ zdobywasz opinię od osób, którym najbardziej ufasz.
Możesz również poprosić fotografa o rekomendacje od firm, z którymi fotograf utrzymuje stałą współpracę.

Sprawdź, czy fotograf ma różnorodne doświadczenie?

Fotografia produktowa kosmetyków to trudna sztuka, ponieważ różnorodność fotografowanych przedmiotów jest ogromna, a fotografowanie wina to nie to samo, co fotografowanie kosmetyków czy mody. Wymagane są różne konfiguracje oświetlenia, różne podejścia do uzyskania właściwego rezultatu i różne podejścia do edycji. Z tego powodu niektórzy fotografowie specjalizują się w jednej kategorii produktów i całkowicie unikają innych.
Jeśli chodzi o mnie to w swojej karierze fotograficznej fotografowałam już chyba każdą kategorię produktów, albo choć znaczną większość od poduszek, ceramiki, sztucznych kwiatów, firanek, pościeli, przez kosmetyki i ubrania do jedzenia i napojów. Współpracuję z kilkoma producentami kosemtyków w Polsce i zagranicą.

Ile czasu fotograf produktowy potrzebuje na zrealizowanie zlecenia?

Twój czas jest cenny, a dobre zdjęcie zwiększa szanse na szybką sprzedaż produktu, a to przynosi rzeczywisty zysk i zmieniasz koszty.
Dlatego ważne jest, aby przed zleceniem dokładnie ustalić z fotografem ramy czasowe,
jeśli zlecenie jest wieloetapowe warto rozpisać harmonogram. Ważne, aby dokładnie ustalić kiedy fotograf będzie mógł podjąć się zadania. Pamiętaj również o ustaleniu terminu jego zakończenia tzw. deathline. Pomoże to uniknąć nieporozumień i pozwoli uporządkować pracę. Możesz też dowiedzieć się, czy jest możliwość ekspresowego wykonania lub skróconego czasu usługi.

Upewnij się, że styl fotografa produktowego pasuje do tego, czego szukasz?

Każdy fotograf ma swój indywidualny styl fotografowania i późniejszej edycji, ważne jest, aby zatrudnić fotografa, który będzie w stanie dostarczyć Ci zdjęcia kosmetyków, które stylem będą odpowiadać i nawiązywać do Twojej marki.
Warto sprawdzić wszelkie galerie fotografa, na Facebook, Instagramie stronie www, aby sprawdzić dotychczasowe portfolio. Jednak należy pamiętać, że fotograf pokazuje tam tylko ułamek swojej pracy. Zazwyczaj istnieje o wiele więcej zdjęć kosmetyków w portfolio fotografa, których nigdy nie zobaczysz w jego portfolio. Mimo iż widziałeś te zdjęcia u innego sprzedawcy może nawet swojej konkurencji, ale nie są te zdjęcia przez tego fotografa podpisane i nie wiesz, że to jego dzieło. Dlatego ważne jest, aby skontaktować się z fotografem i skonsultować swoją wizję, przedstawić mu, o jaki styl Ci chodzi i co dokładnie masz na myśli, a wtedy fotograf w pełni zaprezentuje swoje portfolio.

Jak powinien wyglądać kontakt fotografa produktowego z klientem?

Przykładowo mój proces pracy z klientem wygląda następująco:

  1. Kontakt z klientem.
    Podczas kontaktu z klientem na różnie sposoby e-mailowo, telefonicznie czy na spotkaniu bezpośrednim, osobiście preferuje ten ostatni 😉 przeprowadzam wywiad, podczas którego klient pomaga mi poznać swoją markę, wizje firmy, przedstawia grupę docelową swoich produktów, cel sesji, styl sesji. Dodatkowo klient pozwala mi zapoznać z dotychczasowymi materiałami marketingowymi, aby nowe zdjęcia były spójne z całą strategią marketingową firmy.
  2. Ustalamy cenę za usługę oraz dokonujemy wszelkich formalności jak podpisanie umowy i przekazanie produktów do zdjęć
  3. Zazwyczaj rezerwuję sobie 21 dni roboczych na zrealizowanie zlecenia (chyba że warunki umowy mówią inaczej) Zlecenie może zajmować mniej czasu, ale zawsze to zależy od tego jak bardzo jestem zajęta. Daje mi to również bufor do pracy i pozwala na proces twórczy.
  4. Kiedy realizuję sesję produktową kosmetyków, często wykonuję dodatkowe ujęcia, aby dać moim klientom dodatkowe opcje, te zdjęcia są następnie przekazywane do galerii z możliwością zakupu dodatkowych zdjęć w późniejszym terminie.
  5. Zdjęcia dostarczane są drogą online
Czy możesz dowiedzieć się czegoś więcej o osobowości fotografa?

Dotychczasowe zdjęcia kosmetyków są oczywiście najważniejszym czynnikiem, jakim kierujemy się przy wyborze fotografa produktowego, jednak bardzo ważna jest również sama osoba, z którą przyjdzie nam współpracować, czy łatwo wam będzie się komunikować, czy dogadanie się z tą osobą będzie kosztowało wiele nerwów. To twoja firma i chcesz rozwiązań, a nie problemów. To, że dobrze ktoś radzi sobie z aparatem, nie oznacza, że jest skoncentrowany na kliencie i życzliwy dla twoich potrzeb.
Poprzez maila ciężko jest poznać człowieka, przez rozmowę telefoniczną już mamy większą szansę, ale moim zdaniem warto poświęcić czas, aby umówić się z fotografem produktowym na spotkanie w siedzibie Twojej firmy, pozwoli to na lepsze poznanie osoby, z którą przyjdzie Ci współpracować, a na spotkaniu w cztery oczy łatwiej będzie ustalić wszystkie szczegóły.

Czy fotograf produktowy kosmetyków dostarczy pliki, których potrzebujesz?

Twoja strona internetowa, katalogi czy system może wymagać różnych rodzajów plików o określonej specyfikacji. CMYG, RGB, JPG, PNG, TIFF, proporcjach czy rozdzielczości. Nie chcesz zmieniać nazw plików i zmieniać ich rozmiaru – to czasochłonne, a czasem nawet brakuje fachowej wiedzy czy narzędzi. Twój fotograf produktowy nie powinien pobierać opłat za zmianę rozmiaru zdjęć, niestety niektórzy wciąż tak robią. Jako profesjonalny fotograf produktowy kosmetyków dostarczam pliki w wybranym przez Ciebie formacie bez dodatkowych opłat.

Jakie masz prawa do zdjęć produktowych?

Umowa między Tobą a twoim fotografem produktów kosmetycznych określa prawa użytkowania zdjęć. Fotografowie zazwyczaj zachowują prawa autorskie do swojej twórczej własności, ale Ty – jako klient płacący – masz prawo do korzystania ze zdjęć w sposób, jaki zamierzałeś, ale nie możesz oddawać je na konkursy czy sprzedawać, chyba że ustalisz z fotografem inaczej w zapisach umowy.

Co jest wliczone w cenę sesji produktowej?

Ważne jest, aby ustalić z fotografem produktowym zakres świadczonych usług, ponieważ późniejsza zmiana ustaleń możne skutkować naliczeniem dodatkowych opłat co może grozić przekroczeniem budżetu. Oto niektóre rzeczy, które mogą, ale nie muszą być uwzględnione w ocenie twojego fotografa:

  • rekwizyty
  • stylizacja
  • edycja zdjęć
  • poprawki przy zmianie koncepcji
  • asystenci fotograficzni
  • koszty dojazdu
  • koszt modelek
  • koszt makijażu
Jak ważna jest cena przy wyborze fotografa produktowego?

Cena jest za jednostkowe zdjęcie jest ważna, ale nie podejmuj decyzji wyłącznie na podstawie ceny za sztukę. Cena będzie znacznie niższa jeśli współpraca będzie obejmowała większą ilość produktów kosmetycznych, a nie tylko jedno.

Możesz próbować zaoszczędzić na swoich zdjęciach, możesz je nawet zrobić smartfonem, ale to wszystko fałszywa ekonomia. Nie sprzedaż niczego bez dobrych jakościowo zdjęć, a dodatkowo możesz zniszczyć sobie już ciężko wypracowaną na rynku markę. Ale tak samo nie potrzebujesz najdroższego fotografa światowych marek mających grube miliony na kampanie marketingowe. Musisz natomiast upewnić się, że fotograf, którego chcesz zatrudnić posiada umiejętności i doświadczenie, którego potrzebujesz.

Zapewne nie jestem najtańszym fotografem produktów kosmetycznych na rynku, ale z pewnością zapewniam najlepszą jakość do ceny i najlepszą cenę do jakości co potwierdzają opinie moich klientów 😉. Referencje moich klientów znajdziesz poniżej i na Google moja firma.

Kontakt

Masz pytania? Chętnie odpowiem

Możesz się ze mną skontaktować telefonicznie, mailowo lub przez Facebooka. Zapraszam. Chętnie odpowiem na Twoje pytania.

+48 579 514 198

Masz pytania? Chętnie odpowiem

Możesz się ze mną skontaktować telefonicznie, mailowo lub przez Facebooka. Zapraszam. Chętnie odpowiem na Twoje pytania.

+48 579 514 198
Masz pytania? Zadzwoń